11 października 2014

Kazdy poczatek jest trudny

Hejka!

Trochę sztywno to brzmi prawda? Niestety, tak jak w tytule notki napisałam, że każdy początek jest trudny. Dłuższą chwilę czasu spędziłam zanim zabrałam się za ten wpis. Pierwszym problemem było wymyślenie tytułu, a następnie zabranie się za to, co teraz piszę.

Przedstawię Wam trochę siebie i o czym będzie blog 

Jestem Victoria,ale znajomi mówią do mnie Toshi, mam rocznikowo 15 lat. Mieszkam na Śląsku. Interesuję się modą, fotografią, blogowaniem oraz czytaniem książek. 

Mój blog będzie na wszystkie możliwe tematy. Będzie tu dużo pomysłów, które narodzą się w mojej głowie. Będę się starała pokazywać różne outfity, różne ciekawe zdarzenia (w moim życiu jest ich pełno, więc może być kolorowo hahaha), recenzje książek, diy i wiele innych rzeczy, których na chwilę obecną nie zdradzę

Napisanie pierwszej notki za mną, mam nadzieję, że będziecie tutaj częściej zaglądać. 

3 komentarze: