14 października 2014

Urodziny, #JakTo, zaproszenie od...

Hejka!

   Nareszcie się doczekałam tego dnia, tego poniedziałku.. mam już 15 lat!
Z okazji urodzin dostałam od mamy najpiękniejszy prezent na świecie. 12 października w niedzielę był koncert Dawida Kwiatkowskiego we Wrocławiu, na który pojechałam i spotkałam pełno znajomych. To było coś cudownego.. Spotkałam znów moją Janul, od której dostałam pluszową świnkę. Podczas koncertu stałam na takich schodach przy scenie, że Dawid był na wyciągnięcie mojej ręki. W pewnym momencie stało się coś, na co czekałam bardzo długo. Usłyszałam z jego ust "Wszystkiego Najlepszego". Oficjalnie stwierdzam, że ten dzień byl najlepszy. 











W dniu koncertu stała się kolejna wspaniała rzecz. Dawid wydał kolejną piosenkę (19.11- nowy album " Pop&Roll) pod tytułem #JakTo. Piosenka idealna, a sam teledysk jeszcze lepszy. Był kręcony w Barcelonie więc klimat jest cudowny, zresztą co tu dużo pisać, sami zobaczcie:


Oczywiście tegoroczne urodziny pozostaną w mojej pamięci na długo. Teraz nie chodzi o to, że usłyszałam "Wszystkiego najlepszego" od swojego idola, lecz o jeszcze lepszą rzecz.
W urodziny, po koncercie obudziłam się i jak zwykle weszłam na facebooka. Patrzę, zaproszenie do znajomych, otwieram to i zamurowało mnie. Zobaczyłam, że Dawid mnie zaprosił. Zbiegłam na dół do mamy, zaczęłam krzyczeć i płakać bo nie wierzyłam, że to się stało. 
" Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnią" 




Dzięki, za przeczytanie! 
Zapraszam do obserwowania i czytania:)
Trzymajcie się! 

6 komentarzy:

  1. Idol składający życzenia, to spełnienie najskrytszych marzeń. :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ze urodziny Ci sie udały. Spóźnione wszystkiego najlepszego ;)
    Ja osobiscie nie lubie Dawida Kwiatkowskiego

    OdpowiedzUsuń