2 lutego 2015

3 months..

Hej!

Na samym początku chciałabym przeprosić za tak długą nieobecność na blogu, ale nie miałam komputera. W tym poście chciałabym Wam napisać, co działo się u mnie przez te trzy miesiące. Kolejne notki już będą tematyczne, tylko ta taka odskakująca, że tak powiem. 
Listopad nie był dla mnie w szczególności jakoś wyjątkowy, lecz w grudniu.. W grudniu to trochę się działo. 5 grudnia pojechałam do Warszawy na weekend, głównym powodem mojego wyjazdu był pierwszy koncert Dawida Kwiatkowskiego z nowej trasy Pop&Roll, który odbył się 6 grudnia. Niestety, sprawy się trochę pokrzyżowały i na koncercie musiałam być w okularach przeciwsłonecznych, ponieważ dostałam uczulenie na hennę na brwiach i spuchły mi oczy.. Mimo tego, co się stało i tak będę długo wspominać tamte trzy dni spędzone z przyjaciółmi. 









21 grudnia odbył się koncert Dawida w Krakowie. Był to mój drugi koncert z nowej trasy. Wszystko zapowiadało się tak niewinnie. Ten dzień będę bardzo bardzo, ale to bardzo długo pamiętać. Przed klubem zobaczyłam Kasię (zdj. wyżej), która przyjechała aż z Warszawy. Po raz kolejny się spotkałyśmy. Najlepsze jest to, że nie wiedziałam, że Ona tam będzie. Koncert się skończył i nadeszło morze łez. M&g.. to było coś o czym marzyłam. Na dodatek weszłam tam z Anią i Kasią.. Nie potrafię opisać szczęścia jakie mi wtedy towarzyszyło. Zresztą zdjęcie z Dawidem ukazuje moją radość. Brak słów i tyle.





Tak minęły mi te miesiące. Dużo się działo, oj dużo. Z każdym miesiącem jest coraz lepiej. Jestem bardziej szczęśliwa z każdą chwilą, z przyjaciółmi, z chłopakiem. Krótko mówiąc jest idealnie.. Wracając do przyjaciół to za dwa dni (5 luty, czwartek) jadę do Durmy, z którym się nie widziałam od września.
W związku z czym nową notkę planuję na poniedziałek, gdy wrócę.


Dziękuję za przeczytanie i do zobaczenia! :)

3 komentarze:

  1. Widać, że jesteś szczęśliwa :) Przyjaciele i koncerty idola uskrzydlają ...

    by-mickey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na post <3
    mmm... zjadłabym takie ciacho z kremem ! <3 zazdroszczę spotkania Dawida <3
    pozdrawiam <3
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak mogę potwierdzić widać to szczęście u Ciebie, aż miło się to wszystko czyta :3
    Zapraszam tutaj na notkę o naszym idolu, jeśli chcesz możesz zostawić komentarz i napisać co o niej sądzisz ;)
    http://neeverlosehopee.blogspot.com/2015/01/dlaczego-on-jest-moim-idolem.html

    OdpowiedzUsuń