21 października 2014

Internet friends


Siemka!


Czy według was przyjaźń internetowa ma sens? Czy jest to w ogóle prawdziwe? Wiele z nas zawiera internetowe przyjaźnie, według mnie jest to jedna z najpiękniejszych więzi na świecie. Poznajemy jakąś osobę, dużo piszemy, rozmawiamy np. na skype i nasilają się nasze relacje, a chwila spotkania z tą osobą jest cudowna, jest po prostu nie do opisania. Niestety często jest tak, że nie można się spotkać, bo przeszkodą są rodzice, którzy nie pozwalają lub najgorsze.. mianowicie mowa tu o kilometrach..
W wakacje spotkałam się z Bartkiem. Pokonaliśmy 700 kilometrów. Z trudem namówiłam mamę, ale dzień przed moim planowanym wyjazem zgodziła się i pojechałam! Nigdy nie byłam sama tak daleko. Suwałki i okolice są przepiękne i bardzo zazdroszczę wszystkim, którzy tam mieszkają.  



Ogólnie rzecz biorąc spotkałam tyle osób w przeciągu tego roku, że to jest niewiarygodne. Nie tylko przyjaciół, ale także bliskich znajomych. Pamiętam jak pierwszy raz udałam się do Warszawy, a niedawno byłam drugi raz. Ten drugi raz był jednym z wielu ulubionych dni w moim życiu. Po raz kolejny pokonałam kilometry, tym razem z Durmą, za którym bardzo tęsknię tak jak i za resztą osób, z którymi spędziłam  świetny weekend. Wtedy też spełniłam jedno z wielu marzeń. Przytuliłam Dawida. Tak długo o tym marzyłam i stało się. 



Podczas koncertów też spotkałam wiele osób, które były, są i będą dla mnie najważniejsze. Wiedzcie, że jeżeli to czytacie (a czytacie) to jesteście dla mnie wszystkim. Kocham Was mocno i dziękuję za wszystko, za wszystko.
  • Za to, że jesteście
  • Za to, że gdy mam zły dzień poprawicie mi humor
  • Za to, że mnie kochacie mimo moich wielu wad
  • Za to, że śmiejecie się razem ze mną
  • Za to, że o mnie w pewien sposób dbacie
  • Za to, że jesteście moim oparciem
  • Za to kim jesteście
  • Za spędzony wspólnie czas
  • Za to, że po prostu jesteście przyjaciółmi






Niestety, nie dodam zdjęć ze wszystkimi, bo brakłoby mi notki, ale i tak Kocham WAS mocno. 
A tu stare zdjęcie, na którym wyglądam mało korzystnie, ale kocham je, bo własnie Papla jest osobą, z którą pokonałam pierwszy raz kilometry 22 marca 


Dzięki, za przeczytanie. "Do zobaczenia" w kolejnych postach. Trzymajcie się i komentujcie!! 



8 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam znajomości przez internet :) w tym roku też poznałam bardzo dużo osob;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Cie, tesknie. Chce zeby bylo jak dawniej..

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie masz szczescie spotykajac internetowego przyjaciela:)) zazdroszcze bardzo
    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubię poznawać nowych ludzi, nawet w internecie :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, może wspólna obserwacja?
    http://ola-olaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ;)

    Może obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No gratki w sumie ;** także zapraszam do mnie na bloga http://newloveelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia ;) Bardzo fajny blog ;) obserwuję ;)
    zapraszam ;)
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń